2010. február 13., szombat

Jó vagyok keltekben!

:))
Legalábbis Yasmine szerint.


Az a megtiszteltetés ért, hogy Yasmine megajándékozott ezzel a blogdíjjal. Meglepő elismerés, igyekszem a későbbiekben megpróbálni méltó maradni, vagy inkább méltóvá válni hozzá. :)
Nagyon köszönöm Yasmine! :)

Elsősorban visszaadnám a nagymester "feladónak", továbbá keltekben legfőbb recept-, és ötletforrásomnak: Limarának. Mellettük Jadénak, akinek minden úgy pottyan ki elsőre a kezei közül, mintha kelesztőtállal a kezében született volna :))), valamint Kiskuktának, aki munkájával arra törekszik, hogy a finom kelt tészták lehetőleg egészséges(ebb)ek is legyenek.

9 megjegyzés :

trinity írta...

Gratulálok-szerintem is jó vagy abban is!
De a lenti desszertből is megennék most egyet szívesen, nagyon jól néz ki!!!

Jade írta...

Mar par perce itt ulok, es nem tudom mit irjak...
Koszonom szepen!
Ilyen dicseretet meg soha nem kaptam! :))))) Ezt is koszonom!

egycsipet írta...

Trinity, köszönöm! :)

Judith, van hozzá érzéked, ez nem vitás. ;)

szepyke írta...

Ami jár, az jár!:)

Gratulálok!:)

Kiskukta írta...

Na hát!!!! Köszönöm szépen a megtiszteltetést!

Limara írta...

Nagyon szépen köszönöm!:))

egycsipet írta...

Szepy, köszi! :)))

Kiskukta, Limara, én köszönöm nektek! :)

Mamcsi írta...

Gabi!

Remélem még nem futottam ki a 8. napból! GRATULÁLOK!!!!!!! Még sok sok ilyet!

egycsipet írta...

Mamcsi, drága vagy, köszönöm szépen! :*

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...